Φτάνοντας τα δώδεκα βήματα!

"Όταν καταφέρεις το πρώτο βήμα χωρίς αν βυθιστείς τότε δεν μπορείς να σταματήσεις να προσπαθείς. Είναι σαν να έχει ανοίξει μια νέα πόρτα σε έναν νέο κόσμο επιλογών". "Αυτό που όλοι σου έλεγαν ότι δεν γίνεται τελικά γίνεται"

Βέβαια στην αρχή δεν είναι και τόσο ρόδινα. Παρά το φαινομενικά καλό κλίμα μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το κρύο, για έναν Έλληνα ήταν ιδιαίτερα τσουχτερό, και ειδικά τις πρώτες ημέρες τα πράγματα ήταν μάλλον ανέλπιδα αφού ούτε ένα βήμα δεν μπορούσαμε να επιτύχουμε.

Το κλειδί της επιτυχίας βέβαια είναι να φροντίζεις πάντα να περνάς καλά με ότι κάνεις, και αυτό κάναμε και αυτό ήταν που μας έφερε στην μεγάλη επιτυχία. Το ένα, έπειτα τα τρία, έπειτα τα πέντε και τέλος τα δώδεκα ολόκληρα βήματα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου